Нове на форумі

Статус
Закрита.

Богдан Журавський

Заступник Головного Адміністратора
Заступник ГА
Правила подання скарги та оскарження на дії Адміністрації
Загальна інформація:
  • Заголовок скарги повинен мати такий формат: “Нікнейм адміністратора / Суть скарги".
  • Приклад імені та ініціалів - Вася Петренко / DM.
  • Адміністратор може утримуватися від публікацій доказів для загального перегляду у випадку наявності конфіденційної інформації.
  • Скарги розглядаються протягом одного дня (24 год) з моменту їх подання, за винятком ситуацій, що вимагають додаткового часу або доказів.
  • Оскаржити покарання можна протягом 7 днів.
  • Докази про порушення залишаються актуальними протягом 7 днів; після цього вони вважаються недійсними.
Заборонено:
  • В темі заборонено офтоп, флуд;
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, нецензурні висловлювання, завуальована лайка;
  • Забороняється неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
Не підлягає розгляду:
  • Фрапсу / скріншоту більше 7 днів;
  • Фрагменти відео з тривалістю понад 5 хвилин, при умові якщо фрапс більше 2 хвилин потрібно вказувати часові маркери порушень;
  • Скарги без підтверджень порушень або без знімка екрану, що вказував би на накладення покарання.
  • Скарга написана від третього лиця;
  • Навмисний злив адміністративного складу;
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
  • Неприйнятний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
  • Фрапс знятий на смартфон або інший пристрій розглядають лише в тих випадках, коли якість зображення дозволяють вирізнити всі основні моменти.
  • Скарги на основну команду проекту (розробники, PR-менеджер, дизайнер, тощо) розглядаються в особистих повідомленнях Керівника (особисті повідомлення на форумі/телеграм).
  • Відеодокази обов'язково мають бути розміщені на платформі YouTube;
  • Допускається до розгляду фрапс більше 5 хвилин, якщо в ньому міститься інформація щодо РП ситуації або описує повну ситуацію що склалася.
Форма подачі скарги:
  1. Нікнейм адміністратора:
  2. Особистий нікнейм:
  3. Суть скарги:
  4. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
  5. Дата походження:
 
Останнє редагування:
Статус
Закрита.
  • Зверху