Правила подання скарги та оскарження на дії Адміністрації
Загальна інформація:- Заголовок скарги повинен мати такий формат: “Нікнейм адміністратора / Суть скарги".
- Приклад імені та ініціалів - Вася Петренко / DM.
- Адміністратор може утримуватися від публікацій доказів для загального перегляду у випадку наявності конфіденційної інформації.
- Скарги розглядаються протягом одного дня (24 год) з моменту їх подання, за винятком ситуацій, що вимагають додаткового часу або доказів.
- Оскаржити покарання можна протягом 7 днів.
- Докази про порушення залишаються актуальними протягом 7 днів; після цього вони вважаються недійсними.
- В темі заборонено офтоп, флуд;
- Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
- Забороняється неадекватна поведінка, образа, нецензурні висловлювання, завуальована лайка;
- Забороняється неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
- Фрапсу / скріншоту більше 7 днів;
- Фрагменти відео з тривалістю понад 5 хвилин, при умові якщо фрапс більше 2 хвилин потрібно вказувати часові маркери порушень;
- Скарги без підтверджень порушень або без знімка екрану, що вказував би на накладення покарання.
- Скарга написана від третього лиця;
- Навмисний злив адміністративного складу;
- Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
- Неприйнятний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
- Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
- Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
- Фрапс знятий на смартфон або інший пристрій розглядають лише в тих випадках, коли якість зображення дозволяють вирізнити всі основні моменти.
- Скарги на основну команду проекту (розробники, PR-менеджер, дизайнер, тощо) розглядаються в особистих повідомленнях Керівника (особисті повідомлення на форумі/телеграм).
- Відеодокази обов'язково мають бути розміщені на платформі YouTube;
- Допускається до розгляду фрапс більше 5 хвилин, якщо в ньому міститься інформація щодо РП ситуації або описує повну ситуацію що склалася.
- Нікнейм адміністратора:
- Особистий нікнейм:
- Суть скарги:
- Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
- Дата походження:
Останнє редагування: