В
Вова Ронський
Guest
Загальний етичний кодекс державних структур
Глава I - Загальні положення
Стаття 1. Ці правила є збіркою професійно-етичних вимог, до представників влади. Представники влади зацікавленні, у захисті та реалізації прав та свобод людини і громадянина.
Правила ґрунтується на Конституції Південної України, правил про державну службу, та службу в органах влади.
Стаття 2. Мета правил, підняття та зберігання позитивного авторитету в державних структурах, та органах влади.
При вступі у державну структура, або органи влади, новий співробітник повинен ознайомитись з цими правилами.
Стаття 3. Керівники державних органів, органів влади, у випадку виявлення порушення цих правил співробітниками, в межах своєї компетенції, зобов’язані вжити заходи, для припинення, та усунення даного порушення. Також притягнення винуватих співробітників до дисциплінарних стягнень, та/або адміністративної/кримінальної відповідальності.
Глава II - Загальні обов’язки
Стаття 1. Ці правила є збіркою професійно-етичних вимог, до представників влади. Представники влади зацікавленні, у захисті та реалізації прав та свобод людини і громадянина.
Правила ґрунтується на Конституції Південної України, правил про державну службу, та службу в органах влади.
Стаття 2. Мета правил, підняття та зберігання позитивного авторитету в державних структурах, та органах влади.
При вступі у державну структура, або органи влади, новий співробітник повинен ознайомитись з цими правилами.
Стаття 3. Керівники державних органів, органів влади, у випадку виявлення порушення цих правил співробітниками, в межах своєї компетенції, зобов’язані вжити заходи, для припинення, та усунення даного порушення. Також притягнення винуватих співробітників до дисциплінарних стягнень, та/або адміністративної/кримінальної відповідальності.
Глава II - Загальні обов’язки
Стаття 4. Державні службовці та представники влади, під час виконання своїх повноважень, зобов’язані дотримуватись цих правил етичних норм.
Стаття 5. Бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись культури спілкування, ставитись з повагою до громадян.
Стаття 6. Державні службовці та представники влади, своєю поведінкою повинні подавати приклад авторитету державної служби, та зміцнювати його.
Стаття 7. Державні службовці та представники влади, повинні бути стримані до критики чи образ з боку громадян, зробити зауваження щодо не прийнятності подібної поведінки, та у випадку продовження, сповістити відповідні органи.
Стаття 8. Державні службовці та представники влади, зобов’язані утримуватись від поширення інформації, що може зашкодити репутації, та авторитету державній структурі, органу влади.
Стаття 9. Державні службовці та представники влади, зобов’язані не допускати:
1) Використання нецензурної лексики.
2) Використання принизливих коментарів у сторону громадяни, інших державних службовців та представників влади.
3) Поширення чуток, обговорення життя державних службовців та представників влади
4) Проявів будь-якого виду дискримінації до громадян, державних службовців та представників влади.
5) Дії сексуального характеру, виявлених словесно, або фізично, що принижують, ображають, чи погрожують особі.
6) Прояви цькування
Стаття 10. Державні службовці та представники влади, повинні підвищувати свій культурний, професійний та етичний рівень, знання, навички та вміння, для удосконалення роботи державної структури, органу влади.
Стаття 11. Державні службовці та представники влади, повинні розмовляти на державній мові (українська), та з повагою ставитись до державних символів.
Стаття 12. Одяг державного службовця та представника влади, повинен бути в офіційно-діловому стилі, без непристойних/недоречних аксесуарів.
Стаття 13. Якщо державному службовцю, представнику влади, стало відомо про будь-який прояв дискримінації, насильства, цькування, він повинен одразу повідомити відповідні органи.
Глава III - Доброчесність
Стаття 4. Державні службовці та представники влади, під час виконання своїх повноважень, зобов’язані дотримуватись цих правил етичних норм.
Стаття 5. Бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись культури спілкування, ставитись з повагою до громадян.
Стаття 6. Державні службовці та представники влади, своєю поведінкою повинні подавати приклад авторитету державної служби, та зміцнювати його.
Стаття 7. Державні службовці та представники влади, повинні бути стримані до критики чи образ з боку громадян, зробити зауваження щодо не прийнятності подібної поведінки, та у випадку продовження, сповістити відповідні органи.
Стаття 8. Державні службовці та представники влади, зобов’язані утримуватись від поширення інформації, що може зашкодити репутації, та авторитету державній структурі, органу влади.
Стаття 9. Державні службовці та представники влади, зобов’язані не допускати:
1) Використання нецензурної лексики.
2) Використання принизливих коментарів у сторону громадяни, інших державних службовців та представників влади.
3) Поширення чуток, обговорення життя державних службовців та представників влади
4) Проявів будь-якого виду дискримінації до громадян, державних службовців та представників влади.
5) Дії сексуального характеру, виявлених словесно, або фізично, що принижують, ображають, чи погрожують особі.
6) Прояви цькування
Стаття 10. Державні службовці та представники влади, повинні підвищувати свій культурний, професійний та етичний рівень, знання, навички та вміння, для удосконалення роботи державної структури, органу влади.
Стаття 11. Державні службовці та представники влади, повинні розмовляти на державній мові (українська), та з повагою ставитись до державних символів.
Стаття 12. Одяг державного службовця та представника влади, повинен бути в офіційно-діловому стилі, без непристойних/недоречних аксесуарів.
Стаття 13. Якщо державному службовцю, представнику влади, стало відомо про будь-який прояв дискримінації, насильства, цькування, він повинен одразу повідомити відповідні органи.
Глава III - Доброчесність
Стаття 14. Державні службовці та представники влади, повинні незважаючи на свої особисті/релігійні погляди, виконувати свою роботу на вищому рівні, чесно, неупереджено.
Стаття 15. Державні службовці та представники влади зобов’язані спрямовувати свої дії на захист публічних інтересів та недопущення конфлікту, уникати виникнення реального та потенційного конфлікту інтересів у своїй діяльності, НЕ розголошувати інформацію, що стала йому відома у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.
Глава IV - Посадові ресурси
Стаття 14. Державні службовці та представники влади, повинні незважаючи на свої особисті/релігійні погляди, виконувати свою роботу на вищому рівні, чесно, неупереджено.
Стаття 15. Державні службовці та представники влади зобов’язані спрямовувати свої дії на захист публічних інтересів та недопущення конфлікту, уникати виникнення реального та потенційного конфлікту інтересів у своїй діяльності, НЕ розголошувати інформацію, що стала йому відома у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.
Глава IV - Посадові ресурси
Стаття 16. Державний службовець та представник влади, зобов’язаний використовувати свої повноваження, ресурси, інформацію, виключно для виконання посадових обов’язків.
Стаття 17. Державний службовець та представник влади, зобов’язаний дбайливо ставитись до державного майна, наданого для виконання обов’язків.
Стаття 18. Державний службовець та представник влади, зобов’язаний виконувати посадові обов’язки під час робочого графіку.
Стаття 19. Державний службовець та представник влади, зобов’язаний при роботі з інформацією оцінювати її критично, аналізувати джерела інформації, використовувати виключно офіційними, приймати рішення на основі достовірної та перевіреної інформації, поширювати лише ту інформацію, що
відповідає дійсності.
Глава V - Обмін інформацією
Стаття 16. Державний службовець та представник влади, зобов’язаний використовувати свої повноваження, ресурси, інформацію, виключно для виконання посадових обов’язків.
Стаття 17. Державний службовець та представник влади, зобов’язаний дбайливо ставитись до державного майна, наданого для виконання обов’язків.
Стаття 18. Державний службовець та представник влади, зобов’язаний виконувати посадові обов’язки під час робочого графіку.
Стаття 19. Державний службовець та представник влади, зобов’язаний при роботі з інформацією оцінювати її критично, аналізувати джерела інформації, використовувати виключно офіційними, приймати рішення на основі достовірної та перевіреної інформації, поширювати лише ту інформацію, що
відповідає дійсності.
Глава V - Обмін інформацією
Стаття 20. Державний службовець та представник влади, під час спілкування зобов’язаний дотримуватись таких правил:
1) Надавати інформацію, що є достовірною
2) Надавати іншим державним службовцям, представникам влади інформацію, для виконання їх службових повноважень
3) Надавати інформацію чітко, та лаконічно, без зайвої інформації.
Стаття 21. Державний службовець та представник влади, під час спілкування з громадянами, зобов’язаний використовувати доступну термінологію.
Примітка:
Стаття 20. Державний службовець та представник влади, під час спілкування зобов’язаний дотримуватись таких правил:
1) Надавати інформацію, що є достовірною
2) Надавати іншим державним службовцям, представникам влади інформацію, для виконання їх службових повноважень
3) Надавати інформацію чітко, та лаконічно, без зайвої інформації.
Стаття 21. Державний службовець та представник влади, під час спілкування з громадянами, зобов’язаний використовувати доступну термінологію.
Примітка: