Нове на форумі

Статус
Закрита.

Богдан Журавський

Заступник Головного Адміністратора
Заступник ГА
Правила подання скарги та оскарження на дії Лідера/заступника
Загальна інформація:
  • Заголовок скарги повинен мати такий формат: “Нікнейм лідера чи заступника / Суть скарги".
  • Приклад імені та ініціалів - Вася Петренко / Звільнення без причини.
  • Скарги розглядаються протягом одного дня (24 год) з моменту їх подання, за винятком ситуацій, що вимагають додаткового часу або доказів.
  • Оскаржити дії лідера/застпника можна протягом 7 днів, після чого докази вважаються недійсними.
  • Скарги які на розгляді Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин
Заборонено:
  • В темі заборонено офтоп, флуд;
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, нецензурні висловлювання, завуальована лайка;
  • Забороняється неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
Не підлягає розгляду:
  • Фрапсу / скріншоту більше 7 днів;
  • Фрагменти відео з тривалістю понад 5 хвилин, при умові якщо фрапс більше 2 хвилин потрібно вказувати часові маркери порушень;
  • Скарги без підтверджень порушень або без знімка екрану, що вказував би на накладення покарання.
  • Скарга написана від третього лиця;
  • Навмисний злив адміністративного складу;
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
  • Неприйнятний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
  • Фрапс знятий на смартфон або інший пристрій розглядають лише в тих випадках, коли якість зображення дозволяють вирізнити всі основні моменти.
  • Відеодокази обов'язково мають бути розміщені на платформі YouTube;
  • Допускається до розгляду фрапс більше 5 хвилин, якщо в ньому міститься інформація щодо РП ситуації або описує повну ситуацію що склалася.
Форма подачі скарги:
  1. Нікнейм лідера/заступника:
  2. Особистий нікнейм:
  3. Суть скарги:
  4. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
  5. Дата походження:
 
Статус
Закрита.
  • Зверху