Правила подання скарги на дії гравців які не перебувають в організації
Загальна інформація:- Заголовок скарги повинен мати такий формат: “Нікнейм гравця / Суть скарги".
- Приклад імені та ініціалів - Вася Петренко / DM.
- Скарги розглядаються протягом одного дня (24 год) з моменту їх подання, за винятком ситуацій, що вимагають додаткового часу або доказів.
- Оскаржити дії гравця можна протягом 7 днів, після чого докази вважаються недійсними.
- Скарги які на розгляді Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин
- В темі заборонено офтоп, флуд;
- Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
- Забороняється неадекватна поведінка, образа, нецензурні висловлювання, завуальована лайка;
- Забороняється неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
- Фрапсу / скріншоту більше 7 днів;
- Фрагменти відео з тривалістю понад 5 хвилин, при умові якщо фрапс більше 2 хвилин потрібно вказувати часові маркери порушень;
- Скарги без підтверджень порушень або без знімка екрану, що вказував би на накладення покарання.
- Скарга написана від третього лиця;
- Навмисний злив адміністративного складу;
- Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
- Неприйнятний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
- Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
- Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
- Фрапс знятий на смартфон або інший пристрій розглядають лише в тих випадках, коли якість зображення дозволяють вирізнити всі основні моменти.
- Відеодокази обов'язково мають бути розміщені на платформі YouTube;
- Допускається до розгляду фрапс більше 5 хвилин, якщо в ньому міститься інформація щодо РП ситуації або описує повну ситуацію що склалася.
- Нікнейм гравця:
- Особистий нікнейм:
- Суть скарги:
- Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
- Дата походження: