Конвоювання — охорона затриманих і взятих під варту осіб при доставленні (супроводі) їх до місця призначення.
1.Основні правила:
1.1. У момент конвоювання ув'язненого(-їх) конвой повинен складатися з 2 співробітників ДКВС.
1.2. Після посадки ув'язнених в авто-зак напарник зобов'язаний скласти доповідь в рацію.
1.3. Після приїзду назад в колонію і успішному транспортуванню ув'язнених, напарник зобов'язаний скласти доповідь в рацію.
1.4. В конвой дозволяється виїжджати тільки за умови, що на воротах стоїть мінімум один співробітник ДКВС.
Виняток: кінець робочої зміни, дозвіл Генерала або його заступників
1.5. В конвой дозволяється виїжджати поодинці тільки з дозволу керівного складу.
1.6. Після закінчення робочої зміни умова, що на КПП немає співробітника ДКВС, не діє.
1.7. При конвоюванні ув'язненого(-їх) у співробітників, що знаходяться в конвої, має бути присутня бойова зброя, бронежилети, рем. комплект, справні рації.
1.8. При нападі на авто-зак, співробітникам ДКВС дозволено порушувати правила ПДР.
Примітка: їздити по полях заборонено.
1.9. Кожна зупинка під час шляху повинна фіксуватися в рацію організації.
1.10. Під час зупинки, авто-зак дозволено покинути тільки одному співробітнику, інший завжди повинен знаходитися в машині.
1.11. Під час нападу на авто-зак, патрульна машина повинна за всяку ціну відрізати порушників від ув'язнених.
1.12. При нападі на конвой співробітники ДКВС повинні запросити допомогу у НПУ, СБУ, в разі необхідності мають право так само запросити допомоги ЗСУ.
1.13. Співробітники що беруть участь у перевезенні в’язнів зобов’язанні оголосити в’язням на території ДКВС про правила внутрішнього розпорядку в установі перед поміщенням в корпус.
2. Дозволено:
2.1. Відкривати вогонь на ураження при екстрених ситуаціях, таких як втеча ув'язнених/напад на авто-зак.
2.2. Змінити план проходження в екстрених ситуації, таких як напад на авто-зак.
3. Заборонено:
3.1 Контактувати з ув'язненими перебуваючи за межами території ДКВС.
3.2 Виходити з мікроавтобуса.
Виняток: напад, поломка ТЗ.
3.3 Відхиляться від рекомендованого маршруту без необхідності.
1.Основні правила:
1.1. У момент конвоювання ув'язненого(-їх) конвой повинен складатися з 2 співробітників ДКВС.
1.2. Після посадки ув'язнених в авто-зак напарник зобов'язаний скласти доповідь в рацію.
1.3. Після приїзду назад в колонію і успішному транспортуванню ув'язнених, напарник зобов'язаний скласти доповідь в рацію.
1.4. В конвой дозволяється виїжджати тільки за умови, що на воротах стоїть мінімум один співробітник ДКВС.
Виняток: кінець робочої зміни, дозвіл Генерала або його заступників
1.5. В конвой дозволяється виїжджати поодинці тільки з дозволу керівного складу.
1.6. Після закінчення робочої зміни умова, що на КПП немає співробітника ДКВС, не діє.
1.7. При конвоюванні ув'язненого(-їх) у співробітників, що знаходяться в конвої, має бути присутня бойова зброя, бронежилети, рем. комплект, справні рації.
1.8. При нападі на авто-зак, співробітникам ДКВС дозволено порушувати правила ПДР.
Примітка: їздити по полях заборонено.
1.9. Кожна зупинка під час шляху повинна фіксуватися в рацію організації.
1.10. Під час зупинки, авто-зак дозволено покинути тільки одному співробітнику, інший завжди повинен знаходитися в машині.
1.11. Під час нападу на авто-зак, патрульна машина повинна за всяку ціну відрізати порушників від ув'язнених.
1.12. При нападі на конвой співробітники ДКВС повинні запросити допомогу у НПУ, СБУ, в разі необхідності мають право так само запросити допомоги ЗСУ.
1.13. Співробітники що беруть участь у перевезенні в’язнів зобов’язанні оголосити в’язням на території ДКВС про правила внутрішнього розпорядку в установі перед поміщенням в корпус.
2. Дозволено:
2.1. Відкривати вогонь на ураження при екстрених ситуаціях, таких як втеча ув'язнених/напад на авто-зак.
2.2. Змінити план проходження в екстрених ситуації, таких як напад на авто-зак.
3. Заборонено:
3.1 Контактувати з ув'язненими перебуваючи за межами території ДКВС.
3.2 Виходити з мікроавтобуса.
Виняток: напад, поломка ТЗ.
3.3 Відхиляться від рекомендованого маршруту без необхідності.